close

我總是忍不住地為你感到無奈和心疼,
每當看著那些洪水般的言語向你的領地襲來。

每個人都希冀著從你身上要到一些什麼東西,
如果我能夠要什麼,我只希望拉著你逃走。

但我無法。於是我只能一直想起幾首歌都唱過這些無奈或是虛假。

What to believe in, it's impossible to say?
What to believe in when they change your name,
wash your brain, play the game again and again

they make you, make you dream their dreams
they make you , make you scream their screams


arrow
arrow
    全站熱搜

    korny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()