close


Here With Me     Dido

I didn't hear you leave
I wonder how am I still here
and I don't want to move a thing
it might change my memory

oh I am what I am, I'll do what I want
but I can't hide

and I won't go, I won't sleep, I can't breathe
until you're resting here with me
and I won't leave,and I can't hide, I cannot be
until you're resting here with me

I don't want to call my friends
they might wake me from this dream
and I can't leave this bed
risk forgetting all that's been

Oh I am what I am, I'll do what I want
but I can't hide

and I won't go, I won't sleep,and I can't breathe
until you're resting here with me
and I won't leave, and I can't hide, I cannot be
until you're resting here with me


我沒有聽見你離開的聲音
懷疑著自己怎還能獨自留在這裡
我不想變動這房裡的一絲一毫
深怕這樣就會改變我對你的記憶

你知道  我就是我  我只願意做我想做的事
但是我逃避不了

我不會走開  我也不願睡去  寂寞令人窒息
直到你留在這裡陪伴我
我不想離開  我也無處可逃  我甚至無法做我自己
直到你留在這裡陪伴我

我不想找朋友  他們或許會將我從這場夢中搖醒
我不願離開這張床  因為那等於冒著忘記這一切的危險

你知道  我就是我  我只願意做我想做的事
但是我逃避不了

我不會走開  我也不願睡去  寂寞令人窒息
直到你留在這裡陪伴我
我不想離開  我也無處可逃  我甚至無法做我自己
直到你留在這裡陪伴我




arrow
arrow
    全站熱搜

    korny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()