close


The Tears - The Ghost of You

I threw out the photographs
Like yesterday's flowers
I tried to erase the past
But it won't go away

我把照片都丟了
就像丟棄昨日枯萎的花
我嘗試著將從前抹去
但記憶怎麼都消滅不了

And those were the curtains
That you had made
One thing's for certain
The ghost of you stays

看著那些你親手做的窗簾
我確信著,你的鬼魂依然留在這裡

I painted the second room
And cleared out the basement
And smelled some of your perfume
On the scarf that you made

我把第二間房重新油漆過了
也把地下室清空出來
卻在你織的圍巾上聞到你留下的香水味

The Salvation Army collected your things
I gave them the jewelry, all the bracelets and rings
Your clothes in black bin bags, I gave them away
I tried to move on, but the ghost of you stays
The ghost of you stays
The ghost of you stays             

救世軍來收你的東西
我把珠寶、所有手鐲和戒指都給了他們
還有你裝在黑色袋子裡的衣服
我試著繼續往前走,但你的鬼魂依然留在這裡
你的鬼魂依然留在這裡

I threw out the photographs
Like yesterday's flowers
I tried to erase the past
But it won't go away

我把照片都丟了
就像丟棄昨日枯萎的花
我嘗試著將從前抹去
但記憶怎麼都消滅不了

I wake in the morning
And try to be brave
But it's hard to move on
When the ghost of you stays

早上醒來的時候
總試著要自己更勇敢
但、當你的鬼魂還留在這裡
要一個人繼續往前走竟是這麼困難

It's hard to move on
When the ghost of you stays
The ghost of you stays
The ghost of you stays

當你的鬼魂留在這裡
要一個人繼續往前走竟是這麼困難
你的鬼魂依然留在這裡





---

要聽歌的按這裡






arrow
arrow
    全站熱搜

    korny 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()